Všetko pre Vašu spokojnosť   |   14 rokov skúseností

3 pravidlá pre lepší spánok

Ako sa Vám ráno vstáva z postele? Väčšina z nás sa cíti unavene. Vedeli by sme v posteli stráviť ešte niekoľko ďalších hodín.

Neberme teraz v úvahu dĺžku spánku, to je kapitola sama o sebe. Koniec koncov koľkí z náš sú unavení v nedeľu ráno aj po desať a viac hodinovom spánku?

Je jedno koľko tabletiek na spánok užívate

Nepomôžu Vám. Noc trávite väčšinou v znečistenom prostredí na nekvalitnej posteli. Možno si hovoríte: ja mám doma čisto! Na prvý pohľad síce áno, ale? Ako to teda urobiť aby sme ráno vstávali svieži a plní energie?

Poďme na to:

  • „Je lepšie si s partnerom líhať na luxusné postele hoci aj v špinavej stodole, ako na rozvrgané postele v 5 hviezdičkovom hoteli.“ Kto neverí, nech vyskúša. Ešte ak k tomu pridáte aj pohodlný matrac, bude to ideálne.
  • „Používaním, klasických čistiacich prostriedkov čistíte len povrch. „ Vy sa však potrebujete dostať do hĺbky materiálu. Bežné čistiace prostriedky jednoducho nefungujú. Dôležitý je preto aj čistiaci stroj. Aby ste dosiahli efekt hĺbkového tepovania, musíte siahnuť hlboko do vrecka. Preto raz za čas odneste svoju bielizeň do miestnej čistiarne. Posteľné prádlo bude 3 krát čistejšie a ešte ušetríte.
  • Ľudia si pod upratovaním predstavujú iba vysávanie, vytieranie podlahy a raz za čas utieranie prachu na skrini. Myslíte si, že to naozaj stačí? Po dlhoročných skúsenostiach vieme, že aspoň raz mesačne je potrebné odsunúť skrine, postele, sedačky a podobne. Pravidelne tam totiž nájdeme chumáče špiny, ktoré sú niekedy veľké ako tenisová loptička. Spravte tak aj vy, alergici sa vám iste poďakujú.

Napíšte nám